יום חמישי, 28 באוגוסט 2014

לפעמים אני מרגיש כמו ים
זורם לפה
זורם לשם
אבל תמיד
בתוך המסגרת
מבחוץ הכל רגוע
גם כשהים סוער
כל ההשפעה כלפי חוץ
היא קצת גלים
המרטיבים את החול
אך מי שיכנס לים
יחווה את הטלטלה
כשהים/אני שקט רגוע
אפשר לשוט בבטחה
פה ושם זרמים
המושכים לכיוונים שונים
כשהים/אני סוער
הגלים כל כך גבוהים
שקל להיסחף
לשקוע
לטבוע
קיימות גם מערבולות
שכניסה אליהן
היא לכיוון אחד
כניסה ללב!
גם כשהים סוער
וגם כשהים שקט
מי שנשאר בחוץ מוגן
מי שנשאר בחוץ
ניהנה מהנוף
ממראה הגלים
על המים
הוא לא נרטב
לא טועם את המלח
מי שרוצה באמת להכיר
שייקפוץ פנימה ויתחיל לחוות
יתחיל לחיות
לחוות אותי לחיות ולהחיות אותי!

תמונה: ‏לפעמים אני מרגיש כמו ים
זורם לפה 
זורם לשם
אבל תמיד
 בתוך המסגרת
מבחוץ הכל רגוע
גם כשהים סוער
כל ההשפעה כלפי חוץ
היא קצת גלים 
המרטיבים את החול
אך מי שיכנס לים
יחווה את הטלטלה
כשהים/אני שקט רגוע
אפשר לשוט בבטחה
פה ושם זרמים 
המושכים לכיוונים שונים
כשהים/אני סוער
הגלים כל כך גבוהים
שקל להיסחף
לשקוע
לטבוע
קיימות גם מערבולות
שכניסה אליהן 
היא לכיוון אחד
כניסה ללב!
גם כשהים סוער
וגם כשהים שקט
מי שנשאר בחוץ מוגן
מי שנשאר בחוץ
ניהנה מהנוף
ממראה הגלים
על המים
הוא לא נרטב
לא טועם את המלח
מי שרוצה באמת להכיר
שייקפוץ פנימה ויתחיל לחוות
יתחיל לחיות
לחוות אותי לחיות ולהחיות אותי!‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה