יום רביעי, 22 באפריל 2015

אין לי מזל אני אומר כל הזמן
כאילו שצרות מכל הרובע
של העיר נדבקות דווקא אליי
ובנוסף לזה גם כואב לי הראש
כל הזמן.
רותם אמרה שאולי יש לי גיבנת
ואם ככה אני מרגיש, אז כדאי לי להיבדק
"זה לא צחוק להסתובב עם גיבנת"
היא אמרה
אני חשבתי שזה שטויות
ושרותם סתם מלחיצה כמו כל הבנות
ושזה רק בראש שלה
אבל רותם צדקה, זה לא היה בראש שלה, 
באמת מצאו לי גיבנת,
היא ישבה בראש שלי
בדיוק במקום שבו צריך לשבת
הבטחון העצמי
הרופא אמר "מזל שתפסנו את זה בזמן"
ואני התעצבנתי, מי זה "תפסנו"?
הוא בכלל רצה לשלוח אותי
לרכיבה טיפולית כי הוא חשב
שאני ממציא את הכל
בסוף הוציאו לי את הגיבנת
מסתבר שזה קשור למאיר אחד
ובגלל זה אני צריך טיפול בקרניים,
שזה בכלל לא רע
כי אני מפסיד בצפר בשביל זה
ותמיד קונים לי ממתקים וקולה
כשאנחנו שם
ואפילו קיבלתי נשיקה מרותם
היא אמרה שזה מזל
שהגיבנת שלי היא לא ממאיר
אני לא יודע מי זה מאיר הזה
רק שמעתי שיש לו סרטן
ושהוא מדביק בו ילדים
באמת שיש לי מזל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה