יום רביעי, 22 באפריל 2015

אני מודה
אני אוהב נשים
לא חשוב לי גוון העור או השער
משקל, גובה, מוצא,
או עיר מגורים
בכלל לא חשובים לי
הפרטים יותר מידי
רק פרט אחד חשוב לי.
אסור בתכלית האיסור
שהאשה תהיה מושלמת!
אני רואה פרסומת
קליפ ביו טיוב
או פרופיל בפייסבוק
ומתחיל לחפש "פגמים"
זה יכול להיות פזילה קלה
שפה שסועה, אף ארוך
משקל עודף,
או כתמים על העור
והאהוב עליי ששין ששורקת
בקיצור כל דבר שנחשב
לא יפה או מחוץ לנורמה
בעיניי הוא הכי מיוחד
הכי סקסי
כך שברגע שמצאתי את ה"פגם"
אין מאושר ממני
אין מאוהב ממני.
ואני מפליג בדמיונות
איך אני והלא מושלמת שלי
מתערבבים ומתרבים
איך נולדים לנו ילדים מושלמים
שיגדלו להיות פגומים כמונו
אנחנו מזדקנים ביחד
בתפאורה מושלמת
של בית ומשפחה
ואז זוג זקנים
עם קמטים עמוקים
ולא ממש אסתטיים
יושבים על מרפסת,
משלימים האחד את השנייה
ומתים מושלמים.
*הכותב אינו מושלם בעליל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה