יום שלישי, 26 באוגוסט 2014

+מה קרה? למה את ככה?
-איך ככה?
+לא יודע, את אף פעם לא אוכלת כל כך בשקט,
 כאילו יש לך משהו להגיד ואת עוצרת את עצמך, כאילו את כועסת...
-אני לא כועסת, אני מוטרדת, מפחדת...
+מפחדת? ממה יש לך לפחד?
-אני לא באמת יודעת, אבל אני רואה את כל החברות שלך בפייסבוק
עם כל הלבבות ו"אני אוהב אותך, אני אוהבת אותך",
אני מפחדת שתאבד את ההבחנה בין מה שאמתי ומה שלא...
+אבל הכל אמתי, אני באמת אוהב...
אני יודע שאני לא מושלם, לא הכי יפה ולא חכם במיוחד וגם לא בעל או אבא מושלם,
 אבל אני יודע שאני משתדל להיות הכי טוב שאני יכול בשבילך.
נכון יש לי חברות בפייס שאני אוהב
 ואת יודעת שלא פגשתי אף אחת ולא דיברנו מעולם ואת גם יודעת ואם לא אז אגיד לך שוב!
את המכסה שלי, את משלימה אותי ואותך אני אוהב באמת.
הנה קחי טישו...
-גם אני אותך, רק מפחדת שנתמכר לשגרה...
+גם אני מפחד, אבל הפחד מפקס אותי ואני מפחד שביום שאפסיק לפחד
 אהיה שאנן ואז מי יודע מה יקרה?
-אני אוהבת אותך ככה, פחדן ונשי...
עכשיו תעביר את הפירה, אני מתה מרעב ואתה עם החפירות שלך...
וחסר לך שתשכח את יום הנישואין ביום חמישי!
ואם משהו מהשיחה הזאת יגיע לפייס אני חותכת לך את הביצים....
+ *בולע רוק... עוד יין?

(בדוי, הכל בדוי)

תמונה: ‏+מה קרה? למה את ככה?
-איך ככה?
+לא יודע, את אף פעם לא  אוכלת כל כך בשקט, כאילו יש לך משהו להגיד ואת עוצרת את עצמך, כאילו את כועסת...
-אני לא כועסת, אני מוטרדת, מפחדת...
+מפחדת? ממה יש לך לפחד?
-אני לא באמת יודעת, אבל אני רואה את כל החברות שלך בפייסבוק עם כל הלבבות ו"אני אוהב אותך, אני אוהבת אותך", אני מפחדת שתאבד את ההבחנה בין מה שאמתי ומה שלא...
+אבל הכל אמתי, אני באמת אוהב...
אני יודע שאני לא מושלם, לא הכי יפה ולא חכם במיוחד וגם לא בעל או אבא מושלם, אבל אני יודע שאני משתדל להיות הכי טוב שאני יכול בשבילך.
נכון יש לי חברות בפייס שאני אוהב ואת יודעת שלא פגשתי אף אחת ולא דיברנו מעולם ואת גם יודעת ואם לא אז אגיד לך שוב!
את המכסה שלי, את משלימה אותי ואותך אני אוהב באמת.
הנה קחי טישו...
-גם אני אותך, רק מפחדת שנתמכר לשיגרה...
+גם אני מפחד, אבל הפחד מפקס אותי ואני מפחד שביום שאפסיק לפחד אהיה שאנן ואז מי יודע מה יקרה?
-אני אוהבת אותך ככה, פחדן ונשי...
עכשיו תעביר את הפירה, אני מתה מרעב ואתה עם החפירות שלך...
וחסר לך שתשכח את יום הנישואין ביום חמישי!
ואם משהו מהשיחה הזאת יגיע לפייס אני חותכת לך את הביצים....
+ *בולע רוק... עוד יין?

(בדוי, הכל בדוי)‏

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה