יום שבת, 7 ביוני 2014

הוא לא אוהב אותי יותר!
מאז הפריחה ההמונית הזאת מהעבודה הוא כבר לא מסתכל לכיוון שלי.
וזה לא שעבר בינינו חתול שחור או שאמרתי משהו לא במקום 
הוא פשוט כבר לא נוהג בי כבעבר... 

שאלתי אותו אם אני לא מרגשת אותו יותר, או שזה בגלל שאני דורשת תשומת לב 
וטיפול מסור יותר מההיא אבל הוא לא ענה.

אני בינתיים יושבת ומחכה לו, בסוף הוא יתגעגע אליי,
לנהמות שאני משמיעה כשהוא נותן לי בראש.
לאיך שאני נוצצת אליו כל יום שישי כשהוא בחופש ויש לו טיפה זמן להתייחס אליי.

אבל מחר יום ראשון ולפני שהוא יצא לעבודה הוא יגניב אליי מבט,
יעלה בו חיוך בזווית הפה והוא ייזכר בבילוי שלנו מסוף השבוע.
ואז ייכנס לפריחה היפנית אוטומטית ליסינג שלו, עם ה"חינמון" 
יכניס לדרייב ויעלם לי במורד הרחוב ואני אמתין לו פה בגראז'
אשתדל להיות יפה ולשתוק, אחרי הכל אני שלו, זה רשום לי ברישיון!   

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה